Monday 13 February 2012

Eksklopidia Hidupku


Aku...
Bukanlah ingin sempurna
bukanlah mengidam pangkat mahupun darjat
bukanlah mengharap pandangan insan lain
bukanlah meminta belas pd kelemahan demi kelemahan




Aku
hanya inginkan KASIH SAYANG
bukan PERBEZAAN
bukan PERBANDINGAN
bukan PANGKAT
Bukan...........bukan.......cuma Cinta Di Hati..ku pinta sdkit shj dari mu...


Aku
sangat BENCI pada PEREBUTAN DUNIA
aku sangat BENCI pada DENDAM & IRI HATI
aku BENCI....pada insan yg suka MENINGGI DIRI 


siapa sahaja...akn bisa lupa bhwa di sekelilingnya ada hati yg perlu DIJAGA...
siapa shj akan lupa utk MENGHARGAI sesuatu di depan mata
aku jua...khilaf kekadang...


Aku
hanya mengharap PERSEFAHAMAN bukan PERBEZAAN
Mengharap agar hati ini tidak MENGELUH lagi
insyaAllah.........titik... 

No comments:

Post a Comment