Friday 30 March 2012

Aku dan FACEBOOK....

Seperti biasa...jam 5petang je aku dah membatu depan skrin nie...


Apa tidaknya..gadjet semasa harus dipantau....(^_^)


Kadangkala andai aku terlampau kusyuk, aku akn lalai lah tapi andai NIAT tue dah ok sebelum berFACEBOOK maka selamatlah hati nie..alhamdulillah...


Hem, tak nak panjang2 cerita...


Sebenarnya hati ini GUSAR bila melihat teman-teman semua membuka AURAT...


Tertanya dalam diri...."ish, kawan aku ke nie..."..


Yea la, dulu berjuang TOGETHER-GETHER tapi kenapa bila TSUNAMI FACEBOOK nie melanda, semua nk tunjuk CANTIK....


Ya....SEMUA CANTIK..kan ALLAH yg CIPTA kita..ALLAH ITU CANTIK dan SUKA akan KECANTIKAN....


TAPI...cantik yg macam mana....???....(^_^)


Sahabat....Ana POST banyak2 nie NAK SURUH BACA...bukan saje2 nk MINTA LIKE...(^_^)


Sayang 1000 kali sayang...andai MAKHOTA itu dibiar menjadi TATAPAN HANTU FB..bukan semua hantu, ada lagi yang BAIK...(^_^)


Ana juga ada SISI GELAP diri..tapi, bila masa nak AMAR MAKRUF NAHI MUNGKAR nye seandainya asyik bagi alasan..'AKU TAK LAYAK, BYK DOSA,.."...(^_^)


Sahabat...baik ADAM mahupun HAWA...sungguh dunia ini SINGKAT SAHAJA...jadi, BUATLAH IBADAH SEOLAH KITA AKN MATI ESOK HARI...hem, dah x lame..pejam celik 2, 3 kali lagi..IZRAIL pun x tunggu lama2, bila TIMES UP...kita pun DOWN.....(^_^)


SEkadar itu Sahaja...(^_^)..wassalam...



No comments:

Post a Comment