Friday 10 February 2012

Mulut Oh Mulut...(^_^).

Jangan terpengaruh oleh perkataan buruk dan ucapan buruk yang dikatakan tentang anda,
kerna sesungguhnya perkara itu menyakiti orang yang mengucapkannya dan tidak menyakiti kamu sama sekali........




Kamu tahu?
sebenarnya orang yg menceritakan sesuatu tentang dirimu yg pastinya kmu x suka (keburukanmu) adalah seorg insan yg Allah utuskan utuk memperlihatkan kealpaan mu...kerna Allah SAYANG pada diri kamu.


Kamu tahu?
Bukan mudah seandainya aku & kamu nak stay di jalan Islam nie...
kerna bukan syaitan suke2 tgok org buat ibadah, ada je nanti dia punya helah..


Kamu tahu?
Aku tegur sebab aku takecare...
bila aku tegur kamu terasa, bila aku ingatkan kamu buat don't no....ape la


Kamu tahu?
Menjadi diri sendiri itu lebih baik
tak perlu ubah2 menjadi orang lain
asal kita buat apa yg Allah suruh,tinggal apa yg Allah larang...cukup!!!!


Kamu tahu?
Aku bukan seperti yg kamu tahu
kerna aku pun tak tahu apa yg kamu tahu...
sebab tue lah sentiasa bersangka baik, agar otak kita tahu benda baik2 ja
baru kamu tahu?betapa mudah nk tahu...Islam itu indah...



No comments:

Post a Comment