Sunday 5 February 2012

Susah ke belajar?



Bismillah...


Duhai diri,
mengapa masih memberi alasan yang sama..
Belajar itu mudah andai engkau fikir ia mudah
Ya, memang..aku akui..manusia itu ada tingkat inteleknya
tapi jangan kau jadikan ia sebagai alasan utk berhenti
TERUSKAN..KAU MAMPU LAKUKAN...


Duhai ibu dan ayah,
hati ini merindumu
di mataku terbayang penat lelah perjuanganmu
biarpun tiada luahan kata, aku mampu melihat melalui wajahmu
sungguh. tinggi darjatmu di sisi Allah
ku pinta agar setiap amalku yg diterima bakal menjadi cahaya buatmu di mashyar kelak
kerana doamu padaku dan doaku padamu bak air yg damai mengalir
penyatu hati yg jauh ini..
DIRIMU BERMAKNA BAGIKU...


Duhai teman,
maaf buatmu kerna diriku kdgkala menyakitimu dlm x sedar
sedar jugak kadang2...
Aku tahu khilafku padamu..dan kau pun tahu aku khilaf
terimalah aku seadanya, perbaiku mana yg kurang
sungguh saat ini aku sangat perlukanmu..
SAHABAT..SUSAH SENANG BERSAMA..KAN..??


Sesungguhnya...aku kuat kerana adanya insan2 yg kuat disisiku...(^_^)


ALHAMDULILLAH....



No comments:

Post a Comment