Friday 23 March 2012

Sahabatku..!!!..Mengapa kau buka ia..




Sahabatku
itu MALU mu...
mengapa kau buka ia..
Allah jadikan jilbab untuk kita TUTUP..


Sahabatku..!!!
Aku sangat..sangat..sangat SEDIH..
melihat kau tanpa segan silu di FB
menayang MALU mu sesuka hati..
aku pula yg jadi malu...


Sahabatku..
ke mana terbang jilbabmu???
adakah taufan di negeri barat telah menerbangkannya..???
Kalau begitu aku mahu menghadiahkan mu MALU itu
tanpa mengurangkan sedikit pun MALUKU...


Sahabatku...
tidakkah kau rasa bersalah pd yg ESA??
tidakkah kau takut rambutmu akn diBAKAAAARRR di akhirat kelak??!!
Kembalilah...TUTUP lah AURATMU...


Sahabatku........
Aku akui kau cantik...
aku akui aku TIDAK SETANDINGMU...
tapi aku rasakan AKU LEBIH MANIS darimu
kerana aku masih mempertahan MAKHOTA itu...

AKU LEBIH CANTIK.....pada pandangan ALLAH...

Sahabat...AKU BERDOA pada DIA...andai BOTAK itu boleh membuatkanmu menutup MALU itu semula, biarlah ia terjadi...!!!

Takutkah dikau???...JANGAN...jangan takut pada DOAKU tapi TAKUTLAH pd yg bakal MENGABULKAN doaku...

SALAM SAYANG SEMANIS CINTA BUATMU..TEMANKU...





2 comments:

  1. Ana cuma ingin menegur teman2 yg di luar sana..haruskah membuka kerana ingin MENARIK minat insan yg bernama ADAM...x wajar..sepatutnya demi ADAM kita perlu menutupinya..

    DEMI MENYELAMATKAN KAUM ADAM YG DISAYANGI..AYAH,ABG,ADIK & SEMUA KWN ADAM DI LUAR SANA...SELURUH MUSLIM..

    ReplyDelete