Friday 23 March 2012

Don't Call ME like ThaT

Jari jemari bersilang di atas keyboard...laman Semarak uKhwah menjadi perhatian..


"Wah..hidup lagi rupanya laman nie.."aku mengumam sendirian dlm hati. Selalunya jarang aktif.


Mataku tertacap pada komen-komen dari sahabat di IPGbangi...tertarik dgn perbualan mereka , aku teringin nak join sekali.


Dalam hati timbul juga kebimbangan, takut dikatakan "gedik"..ye la, aku pandai2 je menyibuk..


Tapi, sungguh..bukan aku nie nak membela diri...sebab aku hanya ingin mereka tahu aku BUKAN NAK MENYERLAHKAN DIRI di situ...biarlah..hati manusia..


Tatkala nie..mata masih mencari SINAR TARBIAH di laman maya.
Assgmnt yg menimbun membuatkan aku x senang duduk...tapi lena je bila dah tertidur tue..


Berblogger adalah satu minat baru yg cuba ku pupuk...niat hati biarlah ALLAH shj mnilai, aku x berani nk jamin hatiku kekal BERSIH selamanya..kerana itu aku MENCARI...


Sahabat....HOLD MY HAND..IT IS THE WAY FOR JANNAH..aku tidak meminta SYURGAMU namun aku tak juga bercita-cita ke NERAKAMU...selamat kan lah hatiku & hati mereka Ya Allah...


Saat nie...dialogku dgn diriku..aku ingin menjadi hambaMU...


HambaMU...Bekerja untuk Mu....tanpa gaji..tanpa balasan...hanya mengharap hati ini SELAMAT...



No comments:

Post a Comment